Polityka Zwrotów

Prawo do zwrotu zakupionego towaru

Kupując w naszym sklepie masz możliwość zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty zakupu bez podania przyczyny.

Jak możesz zwrócić zakupione u nas towary

Wystarczy, że w czasie 14 dni zgłosisz nam taki zamiar, a towar zostanie do nas odesłany do nas w ciągu kolejnych dwóch tygodni.

Warunki zwrotu

  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy sprzedaży. Informacje dotyczącą zwrotów prosimy przesyłać na:
  1. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
  2. Zaleca się, aby zwracamy towar był zapakowany na tym samym nośniku (np. paleta EUR) i odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniami w czasie jego transportu.
  3. Zwrotowi nie podlegają towary wykonane na indywidualne zamówienie.
  4. Nie masz możliwości zwrotu towaru, jeśli został zakupiony na dane działalności gospodarczej bezpośrednio związanej z charakterem prowadzonej działalności (np. sprzedaż płytek ceramicznych).
  5. Nie ma możliwosci zwrotu niewykorzystanego towaru.
  6. Jeśli to możliwe użyj proponowanego przez nas formularza (ale nie jest to obowiązkowe).
  7. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanych towarów.
  8. Dokonujemy zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Opłata pocztowa związana ze zwrotem należności na wskazany adres fizyczny (nie dotyczy zwrotu na rachunek bankowy):
  10. obciąża sprzedawcę, jeśli zwrot jest wynikiem uznanej reklamacji 
  11. obciąża kupującego, jeśli zwrot wynika z rezygnacji z zakupu lub zwrotu towaru.
  12.  Zwrot należności dokonuje sprzedawca w terminie 14 dni od uznania reklamacji lub od otrzymania  zwrotu towaru na magazyn.

Co z kosztami przesyłki?

  1. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów.
  2. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.